1. Kezdőlap
  2. Lakosság
  3. Egyéb termékek
  4. NetBoss szolgáltatások

NetBoss szolgáltatások

Elektronikus banki szolgáltatások

Takarékszövetkezetünk a Netb@nk szolgáltatással olyan lehetőséget kínál, amely a lehető legnagyobb biztonság mellett, szabványos Internet technológián alapulva, sokrétű megoldást biztosít ügyfelei számára. A Netb@nk rendszer használatával Ön a nap 24 órájában – a számlavezető rendszer zárási periódusai kivételével – az Interneten keresztül a legelterjedtebb böngészők segítségével léphet kapcsolatba a Takarékszövetkezettel, kérhet információkat vagy kezdeményezhet átutalásokat.

 

WEB felhasználói felület


Internet böngésző alapú interaktív felhasználói felület. Biztosítja az Ön részére, hogy végrehajthassa a kiválasztott művelethez szükséges interaktív adatbevitelt, illetve megnézhesse/kinyomtathassa az egyes műveletek végrehajtásának eredményeit. Az Ön számítógépére semmilyen banki szoftvert sem kell telepíteni, csak Internet elérés és egy internetböngésző (Microsoft Internet Explorer 6.0-ás verzió) szükséges a működéshez. Nincs szükség beépülő modul telepítésére, az alkalmazott technológia tisztán HTTP/Javascript alapú. 

 

 A Netbank elérése : https://netbank.tksz.hu/etksz/html/hun/netboss.html?hostcode=670 vagy https://netbank.tksz.hu - > Somogy Takarék Szövetkezet, illetve a Somogy Takarék Szövetkezet honlapjáról: www.somogytakarek.hu
 

Biztonsági kérdések


A Netb@nk szolgáltatás egyes funkciói különböző biztonsági szinteken érhetők el, ezáltal a rendszerbe már bejelentkezett felhasználónak bizonyos – magasabb kockázatot hordozó – funkciók eléréséhez ismét bizonyítania kell valódiságát, azaz magasabb biztonsági szintre kell lépnie.
Rendszerünk három biztonsági szintet különböztet meg:

 

„0. szint” - Minden, a honlapra látogató ügyfél számára elérhető funkció. A felhasználónak nem kell bejelentkeznie a honlapon. Az itt elérhető funkciók:

 

  • Tájékoztató
  • Árfolyamok
  • Kamattáblázat
  • Betéti hozam-kalkulátor
  • Az információáramlás a takarékszövetkezet és az Ön számítógépe között már ezen a szinten is 128 bites SSL titkosítással védve történik.


„1. szint” – a Takarékszövetkezet rendszerébe jelszóval bejelentkezett ügyfelek számára elérhető szolgáltatások. A felhasználónak külön menüpontban meg kell adnia személyes azonosítóját és titkos jelszavát.


„2. szint” – az itt elérhető funkciók használatához dinamikus (SMS-ben küldött) jelszóval újra azonosítania kell magát.

A Netb@nk szolgáltatás lekérdező funkciói az 1. biztonsági szintről is elérhetőek. Saját számláinak történetét és egyenlegét, a már rögzített megbízásait és tranzakcióit statikus jelszóval való bejelentkezése után lekérdezheti. A pénzmozgással járó funkciók külön azonosítási procedúrával érhetők el (dinamikus jelszó), ami kizárja az Internet felől érkező visszaélés lehetőségét. 


Dinamikus azonosítás esetén, megbízás beküldése előtt az aláírási gomb megnyomására egy automatikusan generált, véletlen számokon alapuló SMS jelszót kap a felhasználó a mobiltelefonjára. Ezt kell begépelnie a weboldalon és csak így küldheti be a megbízásait. 
 

Netbank elérése

 

Bejelentkezés előtt három menüpont érhető el : 

 

  • Belépés 
  • Jelszóváltoztatás 
  • Banki információk. A banki információk menüpont megtekintésére jelszó beírás nélkül lehetősége van az ügyfélnek. Itt nyerhet információkat az árfolyamokról, kamatokról, betéti hozamokról.
     

A bejelentkezést követően (amennyiben a felhasználó több ügyfél számlája felett is rendelkezési jogosultsággal bír, az ügyfélválasztás menüpontban választhatja ki, hogy melyik ügyfél számlája felett kíván rendelkezni.
 

A lekérdezés menüpontban lehet információt nyerni a számlaadatokról, számlaforgalomról, megbízások adatairól. Számlakivonat csak a rendszerbe történő regisztrálás időpontjától kérhető le a Netb@nk-ból. 
 

A „Megbízások” menüpont az aktív pénzforgalommal járó műveletek lebonyolítására szolgál.A felhasználónak módja van egyszeri, illetve tartós megbízások rögzítésére és módosítására (illetve tartós megbízásnál a törlésre). .
 

A Megbízások/Egyszeri megbízások/Rögzítés elérési úton választható ki, hogy átutalást, átvezetést, betétlekötést, betétfelmondást, lejárati rendelkezés módosítást kíván rögzíteni az ügyfél (a megfelelő tranzakció kijelölésével és a kiválasztás gombra történő rákattintással). A Súgó mindig segítséget nyújt a rendszer használata során, de a képernyőről is leolvasható, hogy melyik művelet, milyen tranzakciót takar.A kiválasztott tranzakciós képernyőt ki kell tölteni, majd a „Rendben” gombra történő kattintással fogadható el a felvitel. 
 

Ezt követően a „Megbízások beküldése” menüpontot kell kiválasztani. Ezen a képernyőn az Aláírás gombra kell kattintani, az aláírás a dinamikus vagy statikus jelszóval a fent leírtaknak megfelelően történik.Ha jó a jelszó, a köteg státusza "Beküldhető" lesz, ezután már csak a "Beküldés" gombra kell kattintani. A beküldés után a tételeket már nem lehet visszavonni!
Érdemes használatba venni a megbízás sablonokat, ami lehetővé teszi, hogy partnerei adatait ne kelljen minden alkalommal megadnia.
A szolgáltatás segítségével lehetőség van betétek lekötésére és lekötött betétek felbontására is. A betét részfelmondására nincs lehetőség, csak a teljes betétösszeget lehet visszavezetni a bankszámlára ! Lekötött betét lejárati rendelkezés módosításakor a „Tőke kamat újra lekötve”, „Tőke újra lekötve, kamat folyószámlára”, illetve a „Tőke, kamat folyószámlára” lehetőségek közül lehet választani.
Az Üzenetek menüpontot kiválasztva írhat üzenetet a Takarékszövetkezetnek, a kapott és olvasatlan üzenetek között találhatja az Önnek címzett tájékoztatásokat.

 

További információkkal kirendeltségeinken, illetve a Takarékszövetkezetünk Központjában (tel: 82/553-820, fax: 82/553-821, e-mail:info@somogytakarek.hu) állunk szíves rendelkezésére.

 

 

SMS szolgáltatás

 

A Takarékszövetkezet által nyújtott SMS szolgáltatások két csoportra oszthatók:

 

A. Passzív funkciók: az üzenetek automatikusan, a számlamozgások hatására keletkeznek 
B. Aktív funkciók: használatukhoz Önnek kell üzenetet küldenie

 

Passzív funkciók:

 

  • Ön a folyószámlájával és betétszámláival kapcsolatos eseményekről kaphat tájékoztatást SMS formájában (mód van az értesítés tranzakció csoportonként, és meghatározott összeg felett történő kérésére is)


Választható típusok:

 

  • Értesítés beszedésekről: a bankszámláról teljesült/nem teljesült csoportos beszedési megbízások (közüzemi számlák) 
  • Értesítés jóváírásokról: a bankszámlára beérkező átutalások, pénztári befizetések
  • Értesítés költségekről, kamatokról: a banki szolgáltatások díjai, jóváírt betéti kamatok
  • Értesítés terhelésekről: a számláról indított átutalások, pénztári kifizetések
  • Értesítés fedezet összeghatár alá csökkenéséről 
  • Értesítés fedezet összeghatár fölé emelkedéséről 
  • Lejárat előtti figyelmeztetés: lekötött betétszámlájának lejárata előtt az Ön által meghatározott nappal emlékeztetőt küldünk

A fenti értesítések tetszőleges kombinációban választhatók. Az küldött SMS-ek a tranzakciók összegét és a számla fedezetét is tartalmazzák.

 

  • azonnali tájékoztatást kaphat a bankkártyával végzett műveletekről

 

Aktív funkciók:

 

Átutalásnál és egyenleg lekérdezésnél az üzeneteket a 06/70/9000-666 telefonszámra kell küldeni.

 

  • Egyenleg lekérdezés: egy E betűt tartalmazó üzenet küldésével SMS-ben lekérdezhető számlájának pillanatnyi egyenlege. Ha több folyószámlával rendelkezik, és nem az alapértelmezett számlájának egyenlegére kíváncsi, az E betű után meg kell adnia a kívánt számla számát is. Például : „E 50400096-12345678” Ezt célszerű első használatkor SMS-ben eltárolni, hogy a későbbiekben ne kelljen újra begépelni. A rendszer SMS-ben válaszolva megadja a számla egyenlegét a lekérés pillanatában, valamint a számla fedezetét (ami különbözhet a sorbanálló vagy zárolt tételek, illetve a folyószámla hitel limit miatt az egyenlegtől).

 

  • Átutalás: SMS-ben kezdeményezhet átutalást a szolgáltatás igénylésekor megjelölt három darab célszámlára, melyekre rövidített nevekkel (alias) hivatkozhat. 
    Az SMS-nek az alábbi szöveget kell tartalmaznia: „UTAL xxxxxxxx-xxxxxxxx,nnnnnnn,zzzzzzzz,yymmdd,megjegyzés”
    Az x-ek helyére az indító számlaszám kerül; az n-ek helyére a címzett aliasa, a z-k helyére az átutalás pontos összege, az yymmdd helyére pedig az értéknap év (yy), hónap (mm), nap (dd) bontásban. A dátum után következő vessző mögött tetszőleges szöveges megjegyzést adhat, ebből az első 21 karakter az átutalás megjegyzés mezőjébe kerül. A megjegyzés mező nem kötelező, ez esetben az összeg mögötti vessző is elhagyható. Az SMS szövegében nem használhatók ékezetes karakterek, kis és nagybetű azonban szerepelhet benne. Az átutalandó összeg a szolgáltatás igénylésekor megadott limitnél nem lehet nagyobb.
    Amennyiben a küldött SMS hibás, arról a rendszer SMS-ben tájékoztatást ad.

 

Mód van az SMS szolgáltatás átmeneti szüneteltetésére is. Ehhez elegendő egy SMS-t küldenie a rendszer felé. Ha az „ERTESITES KI szerződésszám” üzenetet küldi a rendszernek, akkor visszakapcsolásig a Netb@nk nem küld az adott telefonra egyetlen értesítés jellegű SMS üzenetet sem. A rendszer visszaigazoló SMS-t küld a mobiltelefonra, „SMS értesítések kikapcsolva” szöveggel.
Amennyiben ismét igényt tart a szolgáltatásra, elegendő az „ERTESITES BE szerződésszám” üzenetet SMS-ben elküldenie, ezzel az összes értesítő funkciót bekapcsolja, amelyről szerződéskötéskor rendelkezett. A rendszer visszaigazoló SMS-t küld a mobiltelefonra, „SMS értesítések bekapcsolva” szöveggel.

 

TeleBank szolgáltatás

 

A Hívjon (IVR) funkciók nyomógombos (TONE üzemmódú, vezetékes vagy mobil) telefon segítségével vehetők igénybe. Az IVR (Interactive Voice Response) interaktív hangválasz rendszert jelent, azaz Ön telefonkészülékén keresztül szóban kapja meg a válaszokat a banki automata rendszerből.

 

Az IVR szolgáltatás igénybevételéhez Takarékszövetkezetünktől ügyfélazonosítót és belépési jelszót kap (a jelszót az első belépés alkalmával meg kell változtatni).

 

  • A bejelentkezéshez fel kell hívnia az IVR szolgáltatás telefonszámát: 06-40-456-456. Az üdvözlőszöveg meghallgatása után az (1-es) „információkérés” gomb megnyomása után be kell gépelnie a 8 jegyű ügyfél azonosítót, majd a 4 jegyű jelszót. A bejelentkezés után választhat, hogy jelszavát szeretné megváltoztatni, vagy egyenlegét kívánja lekérdezni.

 

  • Jelszóváltoztatás: A sikeres bejelentkezés után a megfelelő menüpont (2-es) kiválasztásával lehetőség nyílik a régi jelszó lecserélésére. Ezt a régi jelszó megadásával, majd az új jelszó kétszer egymás után történő megadásával teheti meg.

 

  • Egyenleg és fedezet lekérdezés: A sikeres bejelentkezés után a megfelelő menüpont (1-es) kiválasztásával lehetőség nyílik az aktuális számlaegyenleg lekérdezésére.

 

  • Súgó: A rendszer minden menüszinten beolvassa a használható gombok funkcióit és az elérhető szolgáltatásokat. A menükből a kettőskereszt gombbal lehet kilépni. A jelszavak, azonosítók beütésénél a megfelelő lenyomásszám után a rendszer automatikusan továbblép. A súgót nem kell végighallgatni, az érvényes gombok használatával bármikor tovább lehet lépni a következő szintre.

 

Hirdetmények